سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی محمد صمدپورآذرشربیانی

خنثی شدن توطئه های بنزینی با موضع گیری و بیانات حضرت امام خامنه

پس از گذشت 10 سال از فتنه 88 و به کارگیری تجربه های اندوخته شده از اجرای آن نمایش جبهه استکبار غرب برای مهار انقلاب اسلامی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت نیروهای جدید و تمرین و تکرار در این فرصت 10 ساله و پس از اجرای ناموفق نقشه جدید در سال 1396، جبهه عبری، عربی، غربی در آبان 1398 با سوار شدن بر موج اعتراضی ایجاد شده از سوی مردم (که ناشی از اقدام نسنجیده، نپخته، و اشتباه دولت تدبیر! و امید!! و نیز کم کاری ها و تنبلی‌ها، بی‌تدبیری‌ها، و سپردن مدیرت‌های کشور به دست مدیران نالایق، فاسد، و کارنابلد توسط دولت در طول 6 سال و گره زدن حل تمام مشکلات کشور به برجام - که چیزی جز ضرر و خسارت برای کشور نداشت - و معطل گذاشتن کشور و در انتظار گذاشتن سرمایه گذاران و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی بود) نمایشنامه جدیدی را به صحنه و کف خیابان آورد تا با ایجاد شکافهای جدید و بزرگ کردن شکافهای موجود، تعادل و توازن نظام و انقلاب را به هم بزند و به خیال خود انقلاب را دچار چالش و بحران سازد. هاجرای این نمایشنامه که دلارهای زیادی از سوی چبهه استکبار برای آن هزینه شده است، در راستای هدفی است که غرب همواره در قبال انقلاب اسلامی ایران دنبال می کند و تمام سعی و تلاش و برنامه ها برای رسیدن به حذف! و یا مهار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

انقلاب اسلامی ایران در طول این 40 سال عمر بابرکت خود ثابت کرده است که همواره شکست‌ناپذیر و استوار بوده و خواهد بود. رمز این شکست‌ناپذیری ریشه در سه اصل اساسی و مثلث مبارک انقلاب است. اصل ولایت فقیه، اصل مکتب ولایی و اصل امت ولایتمدار و انقلابی و همراه. تا این سه اصل زنده و برقرار هستند نه تنها مکاتب و جریان های دیگر قدرت نفوذ و شکست انقلاب را نخواهند داشت بلکه خود در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده و به تدریج از صحنه روزگار محو خواهند شد. این همان چیزی است که پیر و مراد انقلابی ها، حضرت امام خمینی (قدس سره) همگان را بدان وعده داده است که «اسلام تمامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد». این هم تفسیر آیه شریفه قرآن است که فرمود «جاء الحق و ذهق الباطل و ان الباطل کان ذهوقاً»

در جریان این نمایشنامه بنزینی هم بار دیگر به اثبات رسید که هنوز اصل ولایت فقیه و امت ولایتمدار و مکتبی زنده و فعال بوده و با بهره گیری از مکتب ولایی و حسینی پیشران انقلاب اسلامی است. حضرت امام خامنه ای بلافاصله پس از مشاهده بی تدبیری و بی عقلی دولت, دست به کار شدند و به میدان آمدند و فرمودند که از اصل تصمیم سران قوا حمایت می کنند و توصیه فرمودند که مردم معترض و ناراحت که حق داشتند از نحوه اجرای غلط دولت و نیز بی تدبیری ها و سوئ مدیرت های قبلی دولت ناراحت و عصبانی باشند صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کنند و البته به مسئولان هم توصیه فرمودند که مواظب قیمت ها باشند تا مردم بیشتر از این آسیب نخورند. این اقدام حضرت امام خامنه ای حتی به اعتراف برخی طرفداران دولت اقدامی جوانمردانه و ایثارگرانه بود که بار بی تدبیری و بی عقلی دولت را به دوش کشیدند و خود را آماج حملات و اعتراضات قرار دادند.

اینجاست که سخن تاریخی و کلیدی حضرت امام خمینی (ره) روشنتر می شود که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد.» الحمدلله مردم هم سنگ تمام گذاشتند؛ معترضان صف خود را از نفوذیها و اشرار جدا کردند و امت ولایتمدار به صحنه آمدند؛ زنجان و تبریز به پا خواستند و دیگر شهرها نیز امروز و فردا حضور امت مکتبی و انقلابی را به نمایش می گذارد تا برگ دیگری از پویایی و پیروزی ها برای انقلاب و شکست و سرافکندگی برای دشمنان انقلاب رقم بخورد و در تاریخ ثبت و ضبط گردد و برای همگان درس و عبرت باشد.

والحمدلله رب العالمین

محمد صمدپورآذرشربیانی